dimarts, d’agost 05, 2008

La Crisis econòmica i la perdua de Qualitat en el sector Turistic

En aquest temps que ara ens deparen de dura reseciò economica, i per un periode sembla esser mes llarg del que hom voldria, dessitjo que el mon del turisme sigui astut i no caigui en el parany de baixar costos a costa de baixar els nivells de qualitat que s`oferien. Que vull dir amb això , doncs que la majoria d`empreses del sector an apostat per unes fortes reducciòns en el departament de recusos humans, amb el risc que comporta això a l`hora de oferir un bon servei als clients, si es cert que la demanda i els ritmes de consum han caigut en picat i ara ja son insomiables els numeros de les darreres temporades, pero sempre s`han d`ajustar els recursos segons la llei de la oferta i la demanda, i si un passeja per determinats nuclis turistics pot arribar a esgarrifar-se en veuré els locals vuits o semi vuits, pero d`altres que continúen treballant , no potser amb l`intensitat dels darrers anys però defensant la temporada, aquest que treballen segur que es per que han continuat mantinguent els nivells de qualitat i segur que tambe han reduit recursos humans pero amb l`equilibri i el sentit comu que requereix la situaciò.

Que la crisis no serveixi d`escusa per treballar malament i amb mancances tot te la seva justa mesura i si realment volem que un sectot tant important per la economia del nostre pais no perdi pes en el mercat, un mercat cada cop mes competitiu, cal mantenir els nivells de qualitat i esperar que el temporal de reseciò economica amaini i continuem essent un desti Turistic atractiu i competitiu en qualitat i serveis.
Companys del sector no caiguem en la tentaciò de la mediocritat i lluitem per consolidar-nos amb un dels destins mes atractius i moderns.

La Costa Brava i el nostre pais es mereixen que fem un esforç.