divendres, de juny 27, 2008

Jo ja no m`els crec UPM ,ERC i LEI que esteu fent.??

Això cada cop es pitjor, ja no saben cap a on anar a deixar la brossa.
Aquest Tripartit que goberna el municipi a perdut el nord , si es que mai l`ha vist a on era.
Varem haver de patir l`episodi de la MESQUITA del carrer Figueres, amb una sol.luciò o millor dit un pedaç en un estripat, que ara ja ningù comenta però que hi es el problema , no es comenta perquè desprès de la presa al mes pur estil caudillìsta del municipi per les forces d`ordre public per vetllar per la integritat del Honorable president Montilla, Noticia comentada a nivell estatal de les mancances que anem deixant, bonica imatge representativa del nostre municipi, jo estic avergonyit, aquest no pot ser un bon representant dels Catalans.
I ara la batalla dels Sindicats amb la pantalla de les escombrerìes , però jo crec que això es una guerra entre CCOO i UGT, ja que els de CCOO saben molt be qui es un dels nostre regidors ara al consistori nada mes i nada menys que la PRESIDENTA DE UGT DE LES COMARQUES GIRONINES, per cert que en aquest problema de Empresa i sindicat de treballadors, i amb tot un municipi pagant els plats bruts, encara no se quina postura ha adoptat la senyora Bassas , Sindicalista defensant els drets d`uns treballadors o de Regidora defensant els drets d`uns ciutadans impotents.

Ara mes que mai crec que no ahurìa d`estar permes ocupar dos carrecs publics , ja que es corre aquest risc.
Crec que ha arribat l`hora de començar a alçar la veu i dir que amb un any i escaig ja n`hem tingut prou d`aquest desgobern.

Ara ens hem de fer escoltar i respectar.

2 comentaris:

ti ha dit...

La regidora es diu Bassa i no bassas.

DOLORS ha dit...

PRIMER DE TOT FELICITATS PEL BLOC!
l'HE CONEGUT FA POC I COM QUE SÓC BONA LECTORA I SEGUIDORA DE BLOCS , SEGUR QUE EL SEGUIRÉ.
D'ALTRE PART DIR-TE QUE SEGURAMENT NO COMPARTIRÉ GAIRE DELS TEUS POST PERÒ AIXÒ PRECISAMENT ES LA DEMOCRÀCIA PODER-NE PARLAR.Concretament :
DIR QUE SÍ, SÓC LA SECRETÀRIA GENERAL DE LA UGT DE LES COMARQUES GIRONINES, sóc representant dels treballadors i treballadores afiliats a aquest sindicat ja que en un congrés el passat mes de febrer em van escollir junt amb un equip de bons companys i companyes per ser-ne la seva representant.
Jo sóc alliberada de la meva empresa de treball pel departament d'educació i quan acabi la meva tasca hi tornaré.
Baralla entre els dos sindicats? no ho crec i mai escoltaràs en cap cas declaracions d'un secretari general sindical en un conflicte on no hi té representació, per tant per una banda no em toca opinar, per l'altre ni és la meva àrea ni jo formava part del regidors /es que negociaven.
Finalment només aclarir-te que vaig ser escollida secretària general sabent que sóc regidora del meu municipi per tant és totalment compatible.
I com sempre t'he dit, el dia que vulguis podem parlar del que opino de la defensa dels treballadors /es, de les situacions de injusticia o de qualsevol tema relacionat amb l'àrea de promoció econòmica o acció social, que ara després de 1 any domino força bé.Resto a la teva disposició!