dissabte, de juny 07, 2008

Avui comença una nova etapa per ami

Despres d`un bon sopar amb els amics i companys de CIU a Torroella a casa d`en Miquel Vilà , en Carles Vilà em va comentar que jo ahuria de crear un Blog per transmetre tot allò que penso i sento, en un primer instant vaig dir que era una obligaciò mes, ja sabeu que les agendes estan bastant saturades i falten hores, pero aquest mati he dit que carai sempre hi ha un forat per poguer expressar allò que m`angoixa o m`exita i ja podeu comprovar que aqui estic.
Avui nomes em presento i l`objectiu sera anar dibuixant la realitat d`un poble i d`una societat desde el meu punt de vista, espero no ofendre i no disgustar a ningu, se que devegades sera complicat per que cal esser contundent i clar i havegades les veritatas poden ofendre.
Tambe demanar per endevant perdo per les faltes d`ortografia que pugui fer , ja que son un estil propi i es degut a la rapidesa de transcriure allò que em pasa per el cap.
Be espero donar allò que espereu de mi i jo espero rebre un compromis per part vostre tambe.
Visca L`Estartit i Visca Catalunya.

4 comentaris:

Carles Vilà i Camps ha dit...

Benvingut al món blocaire!
i per molts anys!!

Carles Negre i Clos ha dit...

Felicitats per la iniciativa Francesc, et dono també la benvinguda als blocs ¡

Estela ha dit...

benvingut als blocaires! és ben cert que tenim poc temps però ja trobaràs el raconet per fer-ho si t´agrada.petons.

Anònim ha dit...

Hola valent, endavant i empenta, tu si que vales, company, a les estones lliures intentaré seguir el teu blog. una abraçada